Perinçek partisindeki boykotçulara sert çıktı

12.08.2014 09:32

:

İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Aydınlık gazetesindeki yazısında botkotçuları eleştirdi.

Hatırlanacağı gibi; İşçi Partisi Cumhurbaşkanlığı seçimi ile ilgili yaptığı açıklamada “Tayyip Erdoğan’a ve Selahattin Demirtaş’a oy yok” demiş, İhsanoğlu ismine açıktan da destek vermemişti.

Bunun üzerine bazı İşçi Partililer seçimi boykot edeceğini açıklarken, Doğu Perinçek ise oy kullanacağını söylemişti.

BOTKOTÇULARI YAZDI

Ağustos sıcağında yapılan bir seçimde sandığa gidenlerin yüzde 73 oranında olmasının dikkat çekici olduğunu söyleyen Doğu Prinçek, “Tek başına bu oran, boykot çağrısının halktan ne kadar kopuk olduğunu anlamaya yeter. Katılma oranlarını bahar aylarında yapılan seçimlerle kıyaslamak bu açıdan doğru değildir. Seçmenin bir kesimi kıyılardadır, yaylalardadır ve mevsimlik işçi olarak oy kullanacağı yerin uzağındadır.” diye yazdı.

İşçi sınıfında boykot çağrılarının karşılık bulmadığını belirten Perinçek “Fakat daha anlamlı olan, emekçi halkın ileri kesimlerinin tavrıdır. Çünkü boykot, ancak işçi sınıfının mücadele cephesinde bir yankı yaratabiliyorsa, ciddiye alınabilecek bir seçenektir.” ifadelerini kullandı.

SEÇİM ÖNCESİ GÖZLEMLER

Seçimden önce Soma, Kınık, Milas ve Yatağan’da işçi önderleriyle, sendika yöneticileriyle ve işçilerle görüşmeler yaptığını belirten Doğu Perinçek, buradaki katılım oranlarına dikkat çekti.

Perinçek şöyle devam etti:

“Son aylarda işçi sınıfının ön cephesinde mücadele eden enerji ve maden işçileriyle beş saat gibi çok uzun süren söyleşilerimiz oldu. Yine İstanbul’da grev ziyaretlerinde bulunduk. Gördük ki, emekçi halkın ileri kesimlerinde boykot eğilimi yok, sandığa gitme eğilimi güçlü.

İŞÇİ MÜCADELESİNİN SICAK OLDUĞU ALANLARDAKİ VERİLER

Seçimden sonra Aydınlık gazetesi Yazı İşleri Müdürü Ergün Gedek arkadaşımdan rica ettim. Bana işçi mücadelesinin sıcak olduğu yerlerdeki sandığa katılım oranlarını çıkarttı. Veriler çok çarpıcı ve çok öğretici.

Yüzde

Soma: 83.7

Kınık: 87.5

Milas 81.9

Yatağan 84.8

Hatay 82.1

Görüldüğü gibi, emekçi halkın mücadele cephesinde yer alanlar sandığa çok yüksek oranda gitmişler. Boykot çağrısı işçi sınıfının ileri mevzilerinde hiçbir yankı yaratmamıştır. Seçim öncesi gözlemlerimi İşçi Partisi’nin Merkez Karar Kurulu’nda da dile getirmiştim. Seçim sonuçları o gözlemleri doğruluyor.

RENKLİ HARİTALARIN DİLİ

Gazetelerde üç adayın oylarını renkli olarak gösteren haritalar da, çok şey söylüyor. Sanayinin geliştiği ve ilerici oyların yoğunlaştığı Akdeniz, Ege, Marmara kıyıları ve Trakya, seçim sandığına koşuyor ve Ekmeleddin İhsanoğlu’na oy veriyor. Bu tablo da, boykot çağrısının ilerici halkı etkilemediğini ortaya koyuyor.

PROTESTOCULAR KİMİNLE BULUŞTU

Bu Cumhurbaşkanlığı seçiminde sandığa gitmeyenlerin büyük çoğunluğu, siyasete duyarlı olmayan seçmenlerdir. Güneydoğu bölgemizde katılımın göreli düşük olması da çok anlamlıdır.

Protestocu küçük bir kesim geri seçmen kitlesiyle buluşmuştur.”

Odatv.com

yorumlar

Misafir – durdemek

Kimin halktan kopuk oldugu secim sonuclarindan belli.D.Perincek Ihsanoglu aciklamasi yapildigi gün,Tayyip in kazanacagini söyledi.Kilicdaroglu nun tesbiti suya düstü ama Perincek in öngörüleri dorulandi pratikte.Türkiye yi kimin tanimadigi ortada.

2014-08-12 19:27:08

Misafir – Turkforce

Bu zat artık kırmızı cékétlé gézén intihar étmiş biridir.Artık para étmiyor.Zaman uyanış vé diriliş zamanı halk sözdé lidérlérinin üstüné basarak yéni Türkiyéyi kuruyor.Gafillér hala uykuda.İyi oluyor iyi…!!!

2014-08-12 19:22:50

Misafir – Romulus

Boykot etmekle etmemek arasindaki fark nedir de bu kadar sert sözlerle birbirine giriliyor. Sonucta gösterilen adayla secim kazanilmasi imkansizdi. Ondan sonra yapilabilecek iki sey vardi, ya Tayyip’in oranini düsürerek mesruiyetini gölgelemek ya da secime katilimi düsürerek mesruiyetini gölgelemek. Bunlarin ikisi de ayni noktaya ulasmayi hedefleyen taktiklerdi. Ama boykotta su risk vardi. Katilim %50 altina düsmez (ki imkansiz görünüyor) ve Tayyip %80 ile secilseydi o zaman herseyi elimize yüzümüze bulastirmis olacaktik. Genis katilimli örgütlü boykot olmayacagi anlasilinca sadece IP degil hicbir örgüt bu tarihi riskin altina girmedi, boykot cagrisi yapamadi.Mesele bundan ibaret degil mi, ben mi cok önemli bir seyi göremiyorum? Ama tek tek insanlar kimi boykot etti kimi etmedi, kimse kimsenin vicdaninin bekcisi degil, kimsenin bu konuda kimseye söz söylemeye hakki yok! Incir cekirdegini doldurmayacak seyler yüzünden birbirine düsmek aptalliktan baska birsey degil, bunu kaldiracak halde degiliz millet olarak.

2014-08-12 19:22:34

Misafir – Selen

Doğu Perinçek CHPlilerin desteğini almak için Cumhurbaşkanı seçimini haklı olarak boykot eden İşçi Partilileri aşağıladı. İşçi Partililerin oyunu çantada keklik sandı ama seçimlerde %0.1 zor görür. Doğu Perinçek İşçi partisini aile şirketi mi sanıyor?

2014-08-12 18:58:03

Misafir – Atilla

Utanmadan sikilmadan sirita sirita gitti elestirdigi Ekmleddin’e oy verdi. Vatan severliginden süphem yok ama bu adamla yola çikilmaz, yari yolda birakir, adami rezil eder.

2014-08-12 18:43:46

Misafir – Atilla

Bir aydir Ekmeleddin’i elestir, sonra kim oy verirse versin de, boykot edenleri yani oy vermeyenleri de elestir. Yani bir Ekmleddin’e oy verilmez de sonra niye verdiniz diye neredeyse agzimiza s*ç. Simdi ben bu adami daha nasil desteklerim?

2014-08-12 18:42:33

Misafir – CAN

Başkanım seçim sürecindeki siyasetinizi hiç yeterli bulmadım ve beğenmedim. Partinin eski kadrolarındanım. Şu an ise hala desteklemekteyim. Fakat seçim sürecinde net konuşmadınız. Ne oy verin dediniz ne de oy vermeyin dediniz. Net kararlı bir duruş gösteremediğinizi düşünüyorum ve parti sanki günden güne devrimci kimliğini kaybediyor. Silivri’de halktan ve emekçiden uzak kaldınız, ben şahsen sizin halktan kopuk davrandığınızı düşünüyorum. Şu ana kadar eleştirilmediğiniz kadar eleştirilmenizde haklılık payı var kanaatimce.

2014-08-12 17:59:27

Misafir – husmen

Bu adam 1800lerin solculugunu yapiyor.halktan kopuuk.kac gun halk arasinda gorulmus bu bey efendi emekci haklari savunuculugu yapiyor.Fakat kesin bir formulu yok muhalefet icin muhalefet.Dogu denen adam emegin 1800 bu yana karakter ve kisilik degistirdigini gormuyor.hala modasi gecmis,kelime olarak agir anlamlarla yuklenmis emekci,isci,emek somuru gibi gunumuzde hic gercekligi olmayan kelimelere takili soculuk yapiyor.tabii gecimi bundansa diyecegimiz yok.

2014-08-12 17:56:28

Misafir – Gazi

Sayın Doğu Perinçek seçime katılımın düşük olmasını yaz tatiline bağlamış. Oysa Haziran 2011’de yapılan Genel seçimlerde katılım oranı yüzde 83’dü. Bundan 4 ay önce 18. si yapılan Yerel Seçimlerde katılım oranı yüzde 89’du. İlk defa yapılan Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ise resmi rakamlara göre seçmenlerin ancak yüzde 73’ü sandığa gitti. Hal böyleyken sayın Perinçek’in tatile geldi ondan katılım düşüktü değerlendirmesi gerçeği yansıtmıyor. Diğer yandan yazısından anlaşıldığı üzere sayın Perinçek yüzde 27’lik bir seçmen kitlesini beğenmiyor. Sayın Perinçek hayatında yüzde 2.7 oy aldı mı ki yüzde 27’ye burun kıvırıyor. En son seçimlerde ,benim oyumda dahil olmak üzere, ancak yüzde 0. 1 oy almıştı. Bu seçimlerde geçersiz oy kullananların sayısı sayın Perinçek’in en son aldığı 65.762 oy sayısının yaklaşık on katı oldu. Bir başka husus ,sayın Perinçek Soma’yı, Yatağan’ı ,Hatay’ı örnek vererek neyi kanıtlamaya çalışıyor. Sayın Perinçek bu sıraladığı yerlerden yüzde kaç alıyor da Eklemettin’in yüksek oranlarda oy aldığı bu beldelerle övünüyor. Daha bir ay önce Halk Tv. nin iddiası üzerine, İP ;Eklemettini desteklemediğiyle ilgili sert bir deklarasyon yayınlamamış mıydı? Şimdi sayın Doğu Perinçek’in bu açıklamaları mı doğruydu yoksa İP’nin Eklemettin karşıtı deklarasyonları mı?

2014-08-12 17:28:28

Misafir – Çetin

Boykota katılmadım vicdanım rahat RTE , CB oldu ama %52 gibi düşük bir oran ile ve de ikinci tura kalmadı , PKK ile pazarlık ortamı kalmadı. Boykotcuların da sözlerinde haklılık payı var ama bence bu haklılıklarını, keşke, oy verdikten sonra da dillendirselerdi ve ilk hedefimiz olan RTE ile sandıkta hesaplaşsaydık. Biraz esnek ve bilinçli olmak gerekir. “Eğer şartlar değişirse , ben de fikrimi değiştiririm.” Keynes

2014-08-12 16:47:00

Misafir – tonya

çok yerinde bir yazı; KK ve sarıgül gibiler oy vermek için koşturan ama iş tayyip ve aponun yolunu kesmeye gelince poykota başlayanlar bu ülkenin en gerileridir.

2014-08-12 16:02:00

Misafir – hakkıcan

Perinçek Ekmel’i yeni yeni tanıyor, tanıdıkça da seviyor. Yakında Genel Sekreter yapacak. Bulursa…

2014-08-12 15:33:13

Misafir – ULUSAL1

Sayın Perinçek ne dediğinin farkında değil.Mahpus günlerinin kendisi üzerinde bıraktığı etkiyi üzerinden atamamış.Hafif bir Balbay-Özkan sendromu içerisinde git-geller yaşıyor olabilir mi? Boykotçuları ”geri seçmen”kitlesiyle aynı kefeye koyup hakaret edecek durumda değilsiniz.Zaten sidik zoruyla,Ulusalcıların can siparenane desteği ile can çekişen partinizin durumu size değer verip bir umut üye olanların, bu sözlerinizden ve açıkça cemaatle kucaklaşmanızdan sonra partiden ayrılmaları durumunda ne olacağı konusunu iyice düşündünüz mü? Cumhuriyet Güneşi(EMİNE ÜLKER TARHAN)hanımefendinin yüzlerinize tokat gibi çarpan söölerinden sonra mevzi kaybetme telaşına düştüğünüz görülmekte.Merak etmeyin su akar yolunu bulur.Sizler de bu milletle kedinin fareyle oynadığı gibi oynayıp durduğunuz bu günlerin hesabını elbet bir gün verirsiniz.Tarihteki hatırlanmayacaklar listesinde güzide yerlerinizi alırsınız.

2014-08-12 15:16:45

Misafir – Devrim

az önce sizi Ulusal Kanalda da izledim.sandığa gidenleri de gitmeyenleride birleştireceğiz diyorsunuz.çok güzel,fakat yazınızda boykotçuları aşağılamanız hiç doğru değil.Milli bir cephede bu şekilde nasıl birleşeceğiz?

2014-08-12 14:58:30

N.K

Bizim beynimiz yok ya ne derseniz yapmalıyız değil mi?

2014-08-12 14:58:20

Misafir – BEN

Yorumları, eleştirileri,hakaretleri lütfen okuyun.İşçi partisine ya da D.Perinceğe boykotcular: “Niçin boykot etmedin “diyor.Ekmelciler niye boykot ettin diyor.Oysa İ.P’in dediği açık.Sadece bu olay için değil.D.Perinceğe,sağcılar “komünist” diyor ;solcular ,”ırkcı ,faşist” diyor,vb…. Birbirinden çok zıt şeyler söyleniyor.D.Perinçeğin ne söylediği önemli değil, demek ki. İnsanlarda bu olumsuz algı iyice yerleşmiş.Sanırım bu kötü algıyı yerleştiren 50 senedir kontragerillanın pisikolojik harekatı.İ.P li değilim.İ.P lilere kolay gelsin.ve sabır dileyeyim bari…

2014-08-12 14:23:19

Misafir – hmm

perinçeğin bu tavrının altında kesinlikle yeniden içeri alınırım korkusu yatıyor..aslanı kediye çevirmişler…bu adamcaz yıllarını hapislerde geçirdi…yeniden dönmek istememesini anlarım…ama biz protestocular yeni bir yol açtık…NE ABD NE RUSYA TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE sn perinçek..

2014-08-12 14:21:25

usak

aslında Cumhur seçmi TR nin en büyük mağlup Partisini ortaya çıkarttı, oda İşci Parisi (İP)!..TR de 1% fazla sosyalist seçmen olduğu Demirtaş sayesinde ortaya çıkmış bulunuyor!…ama ne hikemetse bu soyalistler İP e oy moy atmıyor, neden acaba?..”duvarı yıkan” adam, sen biliyormusun acaba??..ona buna kuyu kazayan, ama seçimlerde sıfır çeken İP in Genelbaşkanı, bırak gari politika yapmayı, beceremiyon, sadece fitne fesat yapmadan bişi de beceremiyon!..becerikli olsaydın Demirtaş a oy atan sessiz sosyalistlerin oyuyla baya bişilere yapa bilirdin!..ama sana güven yok, senin siyasal yapına güven yok, duruşuna güven yok ki İşci Partisi sosyalistlerden oy alamıyor!…handi bir iyilik yap istifa et ve İPini de yanına al götür!..TR bu vesileyle kazanmış olur!…sayende TR de Gladyo kalmadımı, hadi ordan !!

2014-08-12 14:19:35

Misafir – bencede

Perinçek ve diğer Ergenekon-balyoz sanıklarını fetullahcı gladyo çıkarttı dışarı…vefa borçlarını ödemek istiyor olabilirler fetullahın adayını destekleyerk…insanları anlamak lazım..ama aynı gladyo tekrar alabilir sizi içeri..bırakın tayyip uğraşsın yoketsin şunları..her şerde bir hayır vardır

2014-08-12 14:12:48

Misafir – Devrim

cumhuriyet eylemleri,gezi ayaklanması benzeri halk hareketlerinin zemini sizler dışarı çıktınız diye ortadan kalkmadı.bu zemin dün de vardı,bugün de var.boykot fikri halk hareketini yükseltmek içindi…

2014-08-12 14:07:14

Misafir – hopp

Bilerek isteyerek oy kullanmadım..yüksek tahsilliyim..neyin ne olduğunu ün bilincindeyim..geri sensin be adam

2014-08-12 13:59:59

Misafir – güney

boykot konusunda haklılığınızı ‘kanıtlamak’ için neden bu kadar ısrar ediyorsunuz?artık önümüze bakalım!

2014-08-12 13:44:40

Misafir – Metot

1-Oy vermemek de bir çeşit oy vermek demektir, 2-Bunun farkında olmayanlarda yeterli sağlam akıl yok demektir./Teşekkür ederim.

2014-08-12 13:20:43

Misafir – uykusuz

Öyle anlıyorum ki, seçmenlerin tamamı siyasi partilerin dediklerini yapmalıymış gibi bir yaklaşımla düşünüyor insanlar. CHP ye yada IP ye yakınlığımız onlarla birlikte hareket edeceğimiz ve sürü haline gleceğimiz anlamını taşımaz. Onlar ortaya iyi birşey koyarlarsa destekleriz, bizi cemaat üyesi bir aklını devretmiş, yada çıkar odaklı bir partinin beklenti içindeki yoz insanlarıyla karıştırmayın lütfen..

2014-08-12 13:09:55

Misafir – usta seçmen

Öyle anlıyorum ki, seçmenlerin tamamı siyasi partilerin dediklerini yapmalıymış gibi bir yaklaşımla düşünüyor insanlar. CHP ye yada IP ye yakınlığımız onlarla birlikte hareket edeceğimiz ve sürü haline gleceğimiz anlamını taşımaz. Onlar ortaya iyi birşey koyarlarsa destekleriz, bizi cemaat üyesi bir aklını devretmiş, yada çıkar odaklı bir partinin beklenti içindeki yoz insanlarıyla karıştırmayın lütfen..

2014-08-12 12:35:13

Misafir – Metot

1-Seçmen,oyu ile konuşur, 2-Oy vermeyenler konuşmamalı devlet yönetimi konularında, 3-Oy vermeyenler,kendisine bile saygı duymayan kişilerdir fiili olarak./Teşekkür ederim.

2014-08-12 12:23:45

Misafir – Ayşe Gül

Sayın Perinçek, 4 çocuk annesi, 4 torun sahibi emekli bir cumhuriyet öğretmeniyim. Ulusal Kanal gönüllüsüyüm, Aydınlık abonesiyim. İki çocuğum TGB üyesi. Bu güne değin binlerce çocuk yetiştirdim. Sürekli olarak onlara özgür düşüncenin, vatan sevgisinin, emeğe saygının önemini anlattım. Hakkını arayan, zalime boyun eğmeyen, mazlumu kollayan başı dik cumhuriyet vatandaşları olmaları için elimden geleni yaptım. Halen de yapmaktayım. Bu kez size katılmadığımı üzülerek belirtmek istiyorum. Aday belirleme sürecinde tavrınız çok doğruydu. Maalesef başarılı olamadık. Cumhuriyetçi bir aday çıkaramadık. CHP ve MHP el ele vererek AKP ve PKK ile birlikte emperyalizmin kulvarında yarışa girdiler. Sonuç ne olursa olsun emperyalizmin kazanacağı bir yarış. Aday belirleme sürecinde zerre kadar bile olsa bile katkımız olamadı. Atların üçü de kendi atlarıydı. Sizin bu haksız yarışı meşrulaştırmaya çalışmanızı size hiç yakıştıramadım sayın Perinçek. Lütfen yanlışta ısrar etmeyin.

2014-08-12 12:18:04

Misafir – ozan

…ışıl ışıl gözleri,güleç,aydınlık yüzüyle Teoman Alili,Mehmet Faraç,Türker Ertürk,Soner Polat…hepsi boykotçu.Bunlar mı halktan kopuk?

2014-08-12 12:03:20

Misafir – ozan

…ışıl ışıl gözleri,güleç,aydınlık yüzüyle Teoman Alili,Mehmet Faraç,Türker Ertürk,Soner Polat…hepsi boykotçu!Bunlar mı halktan kopuk?

2014-08-12 12:00:20

Misafir – ozan

…Ulusal Kanalda esir subayların hediye ettiği şapkasını başından hiç çıkarmayan,ışıl ışıl gözleri,güleç,aydınlık yüzüyle TEOMAN ALİLİ,Amiral Soner Polat,Aydınlık yazarları MEHMET FARAÇ,TÜRKER ERTÜRK …hepsi boykotçu! Bunlar mı halktan kopuk?

2014-08-12 11:56:44

Misafir – ozan

…Ulusal Kanaldaki programlarında esir subayların şapkasını başından hiç çıkarmayan,ışıl ışıl gözler,güleç sevecen yüzüyle Teoman Alili,Aydınlık’ta yazan değerli Mehmet Faraç,Tuğamiral Türker Ertürk,Soner Polat…hepsi boykotçu!Bunlar mı halktan kopuk?

2014-08-12 11:50:37

Misafir – ozan

Sn Perinçek,sizin gibi mücadeleci ,üretken bir lider siyasi arenada yok.size saygı duyuyorum.Ancak size bir soru soracağım:Hulki Cevizoğlu,Nihat Genç,Mustafa Mutlu,Tayfunİçli’nin programları Ulusal Kanalda en çok izlenen programlar.Sizce halktan kopuklar mı?

2014-08-12 11:33:00

Misafir – BEN

“Seçim yenilgisinin sebebi PERİNÇEK’miş!” Güleyim bari.YCHP liler hadi bakalım ;biraz da böyle kanın,kandırın,uyutun .Tepkinizi 10 seçimdir yenilen Bonzai Karabulut kemala yönlendirseniz de,CHP işgalden kurtulsa,bizde bu ikiyüzlülüğünüzden kurtulsak.

2014-08-12 11:27:03

Misafir – makedonrcp

yanılıyorsunuz doğu amca tam anlamıyla boykot çağrısı yapılmadı veya boykot etme kararında birleşilmedi. Boykot etmek isteyenlere ısrarla oy kullanın denildi. Bir kaç yazar ( ki sağlam yazarlarımız) dışında boykottan bahseden kimdi ki? Örgütsüz bir şekilde yapılan boykottan o kadar çok korkuldu ki herkes bu “boykutçu” ları tartıştı. Çünkü bilmiyorlar bu “boykotçular” kim? neye inanırlar neyi desteklerler. Ne düşüncelerini ölçebilir, ne yönlendirebilir, ne de kandırabilirsin. Bu kimseler halkın arasında, halka fikirleriyle ışık tutan, ve kısa sürede yaşananların birikintileriyle sayısı milyonları bulan bir fikir akımı. Bu fikir akımı siz de dahil bütün siyasi unsurları, meclisi, aklımızı ve topraklarımızı kendi ellerimizle işgal eden/ettiren, insanları bölüştüren, birbirine düşman eden, herkesi herkese ötekileştiren sizleri reddediyor. Emperyalistlerin büyük uğraşlarına rağman bu ” boykotçular” halkın renkli mozağini yansıtmaya devam ediyor. Anadolu’nun bin yıllık medeniyetini yüzlerinize bu boykotla haykırıyor. Bizler, asla “bize sunulan” seçeneklerin arasında kalmayacağız. Zincirlenmeyeceğiz, ve kendimizi temsil edeceğiz. Ne sizin halkı bölüştürücülüğünüzle, ne de derin yapınızla 70 yılı aşkın gladyönün ve derin yapılanmanın tüm planlarını bozuyor. İşte bu bir türlü anlayamadığınız “boykotçular”, geçen haziranda “GEZİCİLER” diye anılırdı…

2014-08-12 11:14:20

Misafir – panthera leo

Cumhurbaşkanı seçilen Recep Tayyip Erdoğan (RTE), İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek’in de Cumhurbaşkanıdır. Neden? 1. D. Perinçek, sandık başına giderek ve oyunu kullanarak adil, eşit ve görece serbest rekabet koşşullarına bile uymayan bu seçim gösterisini MEŞRU kılmıştır. 2. D. Perinçek, sandık başına giderek ve oy kullanarak, Cumhurbaşkanı seçilen RTE’ye MEŞRUİYET ve YASALLIK katmıştır. 3. Bu nedenlerle, RTE, D. Perinçek’im MEŞRU ve YASAL Cumhurbaşkanıdır. D. Perinçek’in sandık başında “Bunları yıkacağız” sözleri gayri-samimidir, aldatıcıdır. D. Perinçek’in yukarıdaki açıklaması da aşağılayıcı, gerçeğin dörtte birini yansıtan, insanları dışlayan bir açıklamadır. Kınıyorum. D. Perinçek, kime oy verdiğini kamu önünde açıklamalıdır. “panthera leo”

2014-08-12 11:14:37

Misafir – ben

HDP ‘de ki oy artışı YCHP den Hdpkk ‘ya giden oylardır. YCHP’nin aldığı oyun yüzde üçü Hdpkk ‘ya gitmiş.Bu hdpkk ‘ya kaçan seçimdeki Yüzde iki-üç lük oy ekmeleddine verilseydi yine de birşey farketmeyecekdi.Ama CHP ye oy veren birkaçmilyon alevi -kürt oy sonunda YCHP den koparılmış görülüyor.Zaten yapmak istedikleri de buydu.Burada kına yakacak k.k ve avanesidir.

2014-08-12 11:08:36

Misafir – Ahmet Fahri

40 yıllık Aydınlıkçıyım. Aydınlık’tan öğrendim dayatmalar karşısında başım dik durmayı, zorbalara boyun eğmemeyi. Emperyalist memurların bana dayattığı Ekmelettin İhsanoğlu’na oy vermeyi bir türlü içime sindiremedim sayın Genel Başkanım. Tıpış tıpış gitmedim sandığa. 40 yıllık onurlu bir devrimci gibi başım dik olarak görevimi yapmaya gittim. Üç adayın da suratına çarpı atarak altına VATAN HAİNLERİNE OY YOK yazdım ve oyumu attım ve görevini yapmış bir insanın iç huzuru ile evime döndüm. Bu gün Aydınlık’taki yazınızı okudum sayın Genel Başkanım ama size katılmıyorum. Zira doğrunun yarısını yazmışsınız.

2014-08-12 10:47:23

Misafir – ozan

sandığa gitmeyen seçmen sayısı ekmeleddin’e oy veren 14,5 partinin (partinizin yarısını eklersek)oy sayısından fazla(?!).siz daha ekmeledddin’e oy verip vermediğinizi bile kamuoyuna açıklayamadınız(?)

2014-08-12 10:43:32

Misafir – lucifer

en ilerici, en devrimci, en halkçi, en emekçi, en sosyalist, en bağımsızlıkçı, en öngörülü, en milliyetçi, en vatansever, en bağımsızlıkçı, en doğru, en haklı, en şu, en bu gene Perinçek… Varsa Perinçek yoksa Perinçek… Çin bir tane, ABD çöküyor, Türkiye ekonomik bunalıma girecek, Tayyip’i ordan indirecek… Görürüsünüz…

2014-08-12 10:30:01

Misafir – khunduz

İfadelerindeki şu dışlayıcılığa,şu iticiliğe bakar mısınız.”Protestocu küçük(!) bir kesim,geri seçmen kitlesiyle buluşmuşmuş” Hadi ya?Bu, çiğliğin doruklarına tırmanmak değildir de nedir?..İçime sinmeyen bir adayı Kılıçdar ve sen uygun gördünüz diye destekleyecektim ha? Başka bir emrin var mıydı beyefendi? Seçim bitmiş,aday tercihindeki komedi,cümle alemin gözü önüne serilmiş,sayın genel başkan hala millete ayar vermeye,”en doğru bilen benim,geri kalanınız bana uydunuz uydunuz,sizi gidi köstebekler” mealinde laflar ediyor.Böyle yapmasın ve halk nezdinde zaten çok yetersiz olan sempati seviyesini,iyice aşağılara çekmesin bence…

2014-08-12 10:24:22

Misafir – türkmenoğlu

Bu tespitler hatalıdır. İnsanları seçim heyecanına sokacak ne vardı ? Üç bölücü, iki gerici..

2014-08-12 10:22:05

Misafir – yorumcu

Amaç kuyrukçuluk yapmaksa en yoğun işçi nüfusu Kocaeli’de, biz de onlar gibi gidip AKP’ye verelim. Anlaşılan İşçi Partisinin amacı işçileri değil bizi değiştirmek. CHP’nin gücü yetmedi, Perinçek hiç kendini yormasın. Ya burada bizimle kalır, ya da kendine yamanacak köşe arar.

2014-08-12 10:19:40

 

12.08.2014 09:32 - image001 5

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir